پل عشق

عشق

دل نوشته های یک ساده دل

پل عشق

 زندگی مثل یه پل قدیمیه!!

 

به این فکر نکن که اگه تنها ازش بگذری

 

 

 

 دیرتر خراب میشه

 

 

 

به این فکر کن که اگه افتادی یکی باشه که دستاتوبگیره

 

 


البته اگه كسی باشه كه بخاد دستاتو بگیره

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

MAHTAB
ساعت10:28---29 خرداد 1393
سلام شیمای گلم
ایشالا ک خوبه خوبه خوبی
خاستم اجازه تبادل لینک بگیرم ازت بلکه یه افتخاری نصیبمون شه
راستی این اهنگ وبت خیلی قشنگه عاشقش شدم روزی چندفه میام وبت میشنومش اگه لطف کنی واسم ایمیلش خیلی خوب میشه ممنونتم عزیزدلم
پاسخ:سلام باشه گلم الان میام وبت ادرسشو بهت میدم


behzad
ساعت18:19---18 ارديبهشت 1393
آدمهایی هستند که شاید کم بگویند “دوستت دارم”
یا شاید اصلا به زبان نیاورند دوست داشتنشان را
بهشان خرده نگیرید !
این آدمها فهمیده اند “دوستت دارم” حرمت دارد،
مسئولیت دارد…


ترلان
ساعت16:13---17 ارديبهشت 1393
گاهی سکوت

یعنی اما... یعنی اگر...

یعنی هزار و یک دلیل که “دل” میترسد بلند بگوید...


BIKAS
ساعت13:57---12 ارديبهشت 1393
كاشكي تو ايران همدين پلی هم بود من از روش رد میشدم


پاسخ:هیییییییی


REZA
ساعت16:21---11 ارديبهشت 1393
ترکم کرد که به حساب خود تلخم کند نمیداند باید حسرت بکشد... شرابی شدم ناب

مائده
ساعت23:16---10 ارديبهشت 1393
غیرت یعنی نزاری از دیگران آزاری به طرفت برسه
نه اینکه اونو آزار بدی به خاطر دیگران
وقتى به یکى زیادى تو زندگیت اهمیت بدى
اهمیتتو تو زندگیش ازدست میدى
به همین راحتى


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 10 ارديبهشت 1393برچسب:,

] [ 21:37 ] [ shima ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه